Het Zweedse merk Aspen heeft haar logo geüpdatet en de 5-liter jerrycans krijgen een nieuw etiket. Aan de alkylaatbenzine is niets veranderd.
Aspen gaat met haar tijd mee. Daarom heeft het logo een subtiele facelift gehad en pronkt het voortaan vanaf een stralend witte achtergrond op het nieuwe etiket. Vanaf de eerste week januari levert Benelux-importeur GVG Oliehandel de bekende rode en blauwe jerrycans met nieuw etiket aan de Aspen verkooppunten. Het gaat dus voorlopig alleen nog om de producten Aspen 2 en Aspen 4 in 5-liter verpakking. De grotere verpakkingen zullen later dit jaar volgen alsook de verpakkingen van Aspen D.
Aspen D is een schone diesel gemaakt van 90 procent herwinbare grondstoffen die Aspen twee jaar geleden introduceerde. Ondertussen is de brandstof alweer geüpgraded, want wanneer ook Aspen D straks met het nieuwe etiket verschijnt, is de brandstof zelfs 100 procent hernieuwbaar.
De nieuwe look van Aspen zal geleidelijk worden doorgevoerd. Het merk is inmiddels op zoveel plaatsen zichtbaar dat een rigoureuze vervanging van alle reclame-uitingen alleen maar voor veel afval zou zorgen. En dat gaat tegen de principes van het ambitieuze Aspen in, dat als marktleider voorop wil lopen bij het vergroten van de duurzaamheid van de alkylaatbenzinesector.
Meer informatie:
www.aspen-benelux.nl
www.aspendiesel.com